CLICK HERE FOR BLOGGER TEMPLATES AND MYSPACE LAYOUTS »

Monday, January 19, 2009

hari ini hari selasa......

perghhhhh.....weeda nyer blog meletup....kalah aku....mana aci!!!! tak leh jadi ni.

Dari malam tadi aku sibuk kira jumlah duit yg dah digunakan dalam resit advance yang digunakan masa NCC aritu....banyak tu...RM10K. Kang,kalau hantar lambat, sian kakak C.Lee trsyg...kena tahan gaji.....

nak citer apa ek? oh ye...aku baru dpt anak buah.....Sara Nafeesa.....kuat makan, kuat tidur.....semlm dia mengamuk sakan sbb dari pagi sampai petang tak der org dtg tengok dia....padan muka......ye lah....isnin kan kerja.....then, bila aku sampai umah adik aku....dia dah tidur.........mak aku kata, masa aku lahir dulu lagi kecik dari dia....2.2kg jer. Disebabkan mak dan arwah atuk aku susah hati tengok aku kecik sangat , tu yang dibaginye makan mcm2....sampai lah aku naik gebu sehingga kini....so korg beringat lah.......kalau ada baby nanti, kalau keluar kecik, biarlah baby tu kecik , jangan bagi menimbun badan dia, kang jadi mcm aku........tak makan banyak pun, turun cuma 2 @ 3 kg.

hhmmmm....jiran sebelah kiri dan kanan aku agak rajin sakan pabila masuknya tahun baru nih......aku kena follow lah.....kalu tak rosak reputasi aku.

3 comments:

weeda said...

meletop??x sesuai tau ayat tu..kalo blog Kak Linda ye meletop hehehe...bercerita pasal anak buah Cik Najwa, saya setuju la sangt...dulu masa kecik2 saya kurus yg amat asyik sakit2 jer...pastu mak bagi makan mcm2 jugak..dan sekarang inilah hasilnyer huhuhu...

Erreque-Lena said...

WAK...xbaik nko tau...nko salahkan mak n atok nko...cuba cite sape yg suka mengunyah2 tu???cakap..cakaapp....

Anonymous said...

a ah la kak wa.... saya masa lahir tak cukup bulan.. kecik gila.. lepas seminggu baru leh nangis.. skrang nih body ku sungguh 'gebu'... hahahaha...