CLICK HERE FOR BLOGGER TEMPLATES AND MYSPACE LAYOUTS »

Wednesday, December 17, 2008

HARI MALAS SEDUNIA part2

Hari ini hari Khamis, esok Jumaat. Esok cuti....yea...yea..... hmmmm...tak sabar nak tunggu esok. Esok aku akan menyambung buat lawatan sambil belajar untuk berjimat di sekitar Jln TAR dan melewati Sogo. Bukan nak bli apa pun, tapi ada lah gak kalau tertengok, mesti nak beli. Aritu kuar dgn pak cik aku. Aku ni lak jenis, kalau org ikut aku kuar shopping, aku tak sampai hati sebabnya, selalunya dia akan duk lah kat mana2 sambil aku jalan tak tentu hala hilang ingatan didalam keriuhan dan timbunan barang2. Kalau kuar utk cari barang dia, aku tak kisah sebab kena ikut apa taste dia. tapi jika masa tu aku yang nak beli brg...hehehehe....ada baiknya aku kuar sorg2.

Hari ini puasa ganti. Dah masuk hari ke 6. Ada lagi 2 hari. Itulah SKT aku sebelum menyambut awal Muharam.......agak2 tak sempat nanti, aku anjakkan SKT aku sebelum Maulud Nabi pulak.... Nak makan apa hari ni? Yang pastinya, aku malas nak fikir. Nanti terlintas karang petang aku gi beli lah......

Udah lah nak buat statistik NCC 2008 macam nak muntah tahap gaban.......aparra korg seksa aku dengan nama bidang pengajian macam2..... hmmmm....ikut suka hati lah nak bagi nama apa......warggghhh....malasnyer. Tapi kena siapkan sebelum Krismas sebelum makcik Santa kak shibam bertukar warna menjadi putih dan gebu..........Cuba teka siapa dia......mesti kak hibam rindu dia lepas nih......

2 comments:

Unknown said...

bukan kita sama2 rindu ke kak wok ? wa ka ka ka

nOhAno said...

wahh3.. SKT? Malatoppp kak wa..
eh, jgn gosip2, saya bru cium molot ngan Santa kak shibam tu pg td...